Individueel

Onderleggers

Wanneer je gaat communiceren over je product of dienst is het handig om eerst een zogenaamde onderlegger te maken. Dat is een naslagwerk waarin je basisverhaal beschreven staat; wat bied je, voor wie en waarom? Met daarnaast nog een aantal keuzes die je moet maken zoals tone-of-voice, zoekwoorden e.d. Dit naslagwerk is onderdeel van je merkstrategie en zorgt ervoor dat je consistent blijft communiceren en kan ook dienen als briefing aan derden.

Webteksten en conversie-optimalisatie

Als de onderlegger geschreven is, kunnen er teksten geschreven gaan worden. De inhoud van je website bijvoorbeeld. Of een landingspagina of een nieuwsbrief. SEO vriendelijk, met de juiste calls-to-action, maar ook passend bij jou. Zodat jij je juiste doelgroep op de juiste manier aanspreekt en tot actie beweegt. Neem contact met me op voor de mogelijkheden.

Blogs

Hik je steeds weer aan tegen het schrijven van een blog? Weet je niet goed waarover te schrijven, krijg je het niet helder op papier, of heb je er de tijd niet voor? Besteed je blog dan uit. Kijk op www.zijblogtvoorjou.nl voor de mogelijkheden.

Verhalenworkshop

Wil je meer inzicht in de dynamiek van je team? Boek dan deze speelse en licht confronterende verhalenworkshop van een dagdeel. We gaan spelen met verhalen en krijgen ondertussen inzicht in ons gedrag. Hoe werken we samen en waar gaan we voor eigen gewin? Of hebben we toch meer oog voor het hogere doel? Neem contact op voor de mogelijkheden.